måndag 2009-05-04

hatar att komma på rubriker, fanastin är inte den bästa.

ganska så lugn dag. jag och lilleman gick upp vid 10 tiden och satte oss framför tvn och kollade på våra bästa år. han dock med att hänga tvätt, äta frukost, rasta & mata hund och lite sånt innan. våra bästa år börjar ju numera kl 10.30. mycket bättre. iallafall när man är mammaledig och inte har några tider att passa speciellt ofta! sen plockade jag på lilleman lite kläder och vi begav oss ut till mamma som fortfarande låg i sängen och drog sig när vi kom kl 12! så vi har druckit lite kaffe och sånt! :)
sen när jag skulle köra för att hämta danny vid tretiden så fick jag lillebror med mig. har satt han till att rensa våra rabatter för två flak x-ray! ja är man inte klok så är man inte. men jag hade nog också gjort det, med tanke på att vi har typ 3 små rabatter. men jag berättade inte hur mycket ogräs där var i dom! det var inte väsentligt.  snart blir det att göra lite middag. danny ska kolla på hockyn nu, sverige spelar ju. finns inget tråkigare.



och såklart en bild på min älskade lilleman
pusspuss.

Kommentarer
Postat av: roxanna

vilken drömförlossning! haha, nu kommer de snart en baby boom ;) Och du startade den! Haha! Eller nja, kanske inte ^^ men med tanke på hur nice din förlossning lät, så kommer nog flera tänka om en gång till ;) :) Kraaam!

2009-05-04 @ 18:34:15
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0