måndag

veckorna bara springer iväg. nu är min älskling hela 6 veckor!  och han är bara världens sötaste.



nu ligger han och sover och har sovit i snart två timmar. det är skönt när han väl sover, vilket han är väldigt dålig på dagarna. han vill oftast inte sova på dagarna vilket gör att han blir övertrött och gring på kvällarna när han väl ska sova. så nu har jag passat på att röjt lite här, diskat dammsugat med mera. har även sorterat lite bland lillemans kläder. vissa kläder är försmå nu och han här även kunnat börja använda strl 62 nu! han gör inget annat än växer! han har börjat le jättemycket, speciellt när man sitter och räcker tunga till honom. oh han är bara så gudasöt så att man smälter, min lille kille. och han är jättestark i sin nacke. han har börjat hålla huvudet uppe länge själv nu!
när lilleman vaknar så blir det till att ge honom mat och sen ska vi ut till mamma och pappa och hämta skattemärket till s70 som jag kör nu. hondan är på tok för liten. men vi är i jakt på annat. sen kommer däcken på fredag förhoppningsvis så vi kan kränga på dom!




mina posare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0