massor av letande

håller ögonen öppna efter en ny lägenhet/hus, för uthyrning. i detta bygget är det mycket snack och lite verkstad. och sen kan man ju för i övrigt diskutera hur pass vi trivs här!

igår hände inte så mycket. var iväg och handlade lite och hämtade danny vid fyratiden när han slutade. sen tog vi det lugnt resten av kvällebn. jag gick ut och påbörjade med att klippa gräsmattan. har lånat pappas gräsklippare för den klipper bättre än vår(som inte går att höja och sänka, så man ser ingen skillnad på gräsmattan när man klippt). men fyfan vilket slit det är med hans klippare. det är som att förflytta ja jag vet inte vad. jag klippte några längor sen fick danny ta över. dock är det motion och jag som behöver röra mig borde verkligen fortsatt.
i morse ringde min farmor och väckte mig vid halv tio och tyckte att det var dags för mig och liam att vakna så hon kunde komma. 20 minuter senare står hon här med frallor, mums! :) så vi åt lite drukost och drack lite kaffe och hon gullade lite med liam! sen  när hon hade åkt tog vi oss en liten promenad, supermysigt!
nu ligger min ängel och sover och jag rullar tummarna. ne men jag väntar på att tvätten ska bli klar. sen när danny slutar ska vi köra till min mor och far och sen köra till ekeby och kolla på en bil! gah. behöver verkligen större!
nu ska jag kolla på supernanny, sen cityakuten. hinner kolla lite på tyrashow också innan jag ska hämta danny! så fördricer jag mina dagar ;)




och såklart lite bilder på mina älsklingar!
ni är mitt allt, jag älskar er <3
PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0