torsdag

mitt hjärta ligger och sover och han har faktiskt sovit himla bra idag! hoppas dock han vaknar snart eftersom att jag ska hämta danny och pontus ute på sydfrys! sen ska vi åka till simmelsberga och byta däck på bilen, bättre sent än aldrig.

var och kollade på bil igår, eftersom att vi inte ska ha kvar pappas s70 som är lite för liten i kofferten likaså är min honda. som även är en 3-dörrars, vilket förklarar varför vi har s70n! men iallafall så kollade vi på bil igår. åkte iväg för att vi hittat en v40.men när vi kom dit så var den precis såld och dom satt och skrev kontakt. otur! men så föreslog han som jobbar där en ford mondeo som såg lite halvskabbig ut. men vi provade den och den var väl helt okej. men var lite sådär, ingen drömbil direkt. sen var det en gamal modell av karossen. så nej. danny har tjatat om en BMW 320i som han haft ett tag. men den var också såld. sen provade vi en annan ford mondeo med den nya karossen, som var mycket finare. och jag var på som den. men sen började vi att jmföra med en annan v40 t4 som stod där, automatare och mycket bekvämare! just när vi hade bestämt att vi skulle ha v40n så kom han ut och sa att BMW var vår om vi ville ha den. och ja, efter många om och men kom vi fram till att den blev det. så gissa om jag hade en glad sambo! men mindra glad blev han nog idag när det kom fram att det var en annan som hade betalt in hanpenningen igårkväll så bilen var hans! mindre glada blev ju vi.. men , det kommer fler!! nu ska jag fixa och dona lite innan vi beger oss!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: roxanna

jösses :O snacka om otur!!

men vadå, ljög gubben för er? för den va väl er? :O alltså folk, säger jag bara!!! :/ kram!

2009-05-14 @ 22:07:54
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0