bättre kan det inte bli

.. när det är fredag :) fredagsmys i soffan ikväll framför idol, vad jag älskar det. förövrigt ska vi inte göra så mycket idag och jag har inte heller gjort. lilleman ligger och sover lite middag och jag passar på att uppdatera när jag har tid. han har mycket bus för sig nu och jag älskar det! han har kommit på hur man själv leker titt ut med en filt. han sätter själv filten framför ansiktet och drar bort den och så ska jag säga "titt ut". han tycker det är jättekul och är världens sötaste. han har även kommit på att man kan spela på mammas läppar. han har kunnat ett tag hur man spelar på sina egna läppar, men att spela på mammas eller pappas är mycket roligare. det händer något nytt varje dag och snart säger det väl bara poff och en vacker dag står han väl bara helt plötsligt upp!

dom ringde från jobb för en stund sen och jag fick en tur på söndag. jatack, sa jag!! eftersom att danny ska vara pappaledig kommer jag inte få någon inkomst förutom det jag jobbar i november månad, vilket inte har varit speciellt mycket än så länge. och det är ju inte speciellt långt kvar på november så jag kommer ju inte tjäna ihop alldeles för mycket iheller. tack gode gud för sparkonto! sen fick jag även några turer i december som jag ska jobba. hoppas ju att jag får så många som mögligt. men dom hade inte gått igenom scheman ännu så hon kunde inte ge mig så många. jag hoppas på att kunna jobba väldigt intensivt, eftersom att jag går på mammaledighet efter december igen.

nu ska jag fortsätta att kolla på project runway och njuta av mitt kaffe. har lite smått huvudvärk. kanske kommer en uppdatering senare igen. förresten, någon som är sugen på att fixa till min desig eller har några bra tips på sidor där man kan få lite hjälp?


min älskade lille prins!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Guuud vad söt han är :D

2009-11-13 @ 15:35:08
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0