bloggtorka

Godmorgon!
Har haft lite bloggtorka nu några dagar och har inte alls kännt för att blogga. Men nu kanske det är på gång upp igen. Ibland är det superskönt att bara skriva av sig lite men risken är ibland stor att det bara blir massa svammel som är världens ointressanaste blaska att läsa. Men det är ändå skönt att skriva.

Sitter nu här med lilleman bredvid mig som sitter och leker och väljer ut vilka leksaker han ska ha med omsorg. Emellanåt är han väldigt inne i tvn att man inte får någon som helst kontakt med honom.



Min lille prins. Tiden bara springer iväg. På söndag blir han 8 månader. Tiden går alldeles för fort.

I tisdags var Helena här och passade lilleman eftersom att jag skulle iväg och jobba. Var på avdelningen som jag nämnt innan som jag inte alls känner till. Men det börjar kännas ganska så bra där nere nu och jag trivs faktiskt när jag är där. Har fått mycket beröm från kollegor som är nöjda med mig. Kul att höra att man gör ett bra jobb och att dom tycker man är duktig. Ska jobba nästa fredag och även helgen där också. Danny jobbar ju bara nästa vecka också sen är han pappaledig i en månad. Har fått på mig lite turer, men inte så många som jag hoppats på.  Men tror det kommer lite efterhand, eller jag hoppas iallafall det kommer lite efterhand.
Nu är det  väl snart dags för min lille skrutt att vila lite. Han har varit vaken sen 7 i morse och man ser att john blund är och hälsar på. Han sitter och gnider sig i ögonen. Nina kommer även en runda sen :) Hörs kanske sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0