BVC

Godmorgon!

Liam vaknade sju i morse och var superpigg. Vi låg och drog oss ett bra tag innan vi gick upp.
Igårkväll var det lite action här i vår ort. Eller ja action och action men här körde runder en polisbil med blåljusena igång och verkade allmänt förvirrade. Vet inte vad dom var ute efter men vad vi såg så var det ingenting. Men denna lilla hålla verkar till att vara ganska så kriminell. Vill här ifrån, men det kommer nog ta ett bra tag till.
Nu kommer alldeles strax Helena och vi ska dricka lite kaffe och tjata lite! Sen åker vi till BVC med min älskade lille skrutt. Förutom vägningen och mätningen så ska det göras ett syn & hörseltest! Verkar ju inte bättre än att han har världenss syn och hörsel!

Tänkte höra om ni har några bra förslag på intressanta bloggar? Nu vill jag hitta något nytt & kul att läsa. Dela gärna med er till mig om ni har något bra förslag :) Hörs sen när vi har varit på BVC och jag har tid att uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0