dags för shopping!

Nu var det dags för shopping igen, eller iallafall shopping av mat med mera! Danny kommer om en stund sen får se när vi kör. Dom ringde även från jobb och undrade om jag kunde komma ikväll, men det funkar ju inte förrän Danny kommer hem och innan jag är på jobb blir klockan kvart i fem någonting och som dom sa att då kanske det är lite sent plus att jag tjänar inte speciellt på att hoppa in några timmar, då går jag plus minus noll ekonomiskt sett. Men det är ju klart, att får dom absolut inte in någon så åker jag självklart ut och hjälper dom! Så vi får ser hur det blir.
Annars har ju Nina varit här en runda. När hon skulle åka följde jag med henne en runda in på Härliga hem & pang och kollade läget. Hittade mycket som var riktigt fint inne på härliga hem, men man ska kunna lösa det där också och det vill man knappast. Hittade en "mobilstrumpa" på pang. Ett ganska bra köp till mig eftersom att jag tappar mobilen för jämnan. Hörs kanske sen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0