en jag har haft att göra helg

Ja, det har varit en riktigt fullpackad helg känns det som. Har till största dels befunnit mig på jobb och vi har haft att göra. Igår förmiddag innan jag skulle börja jobba åkte jag iväg och införskaffade wii fit plus till oss och man blir faktiskt lite svettig av vissa av aktiviteterna. Så plus till det än så länge. Började att jobba vid 16 så vi drog igång. Kändes skönt att veta att jag skulle vara ledig idag men jag fick såklart rycka in idag också, på en delad tur(!!). Så 7-12.30 & 16-21 idag har jag befunnit mig på jobb. Känns skönt nu när det är avklarat och jag kommer få in lite extrapengar. Nu känner jag mig sleden som bara den och har lite planer på att gå in och bädda ner mig och kolla på paradise hotel innan jag somnar. Nu blir det inte mer bloggande idag, förutom att jag måste säga att min älskade lilla prins idag blir hela 8 månader :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0