en lördagsmorgon

Godmorgon! Jag & Liam tog oss upp vid halv nio tiden. Jag hade nästan glömt av att jag hade tvätten idag och blev lite deprimerad av att komma på det. Men vi har fått ny torktummlare nu ( efter mer än en vecka utan) så det är något positivt. Hade helt klart fungerat utan torktummlare om det inte varit så att vi knappt har något att hänga kläderna på i tvättstugan. Ska alldeles strax ner och ta min första maskin som är tvättad.
Liam sitter i gåstolen och vi har precis ätit frukost. Han är överlycklig och han vet hur man hittar på bus! Han når allt som ligger på soffbordet nu, så det är bara att hålla sakerna borta. Jag har fått lägga upp gardinerna i fönsterkarmen för annars drar och sliter han i dom och de är ett ögonblick innan hela gardinstången ramlar ner. Skorna på skohyllan har jag slutat att plocka upp när han sitter i gåstolen för då kan man plocka upp dom hela hela tiden. Det är bara en tidsfråga innan han kommer på att han kan dra ut lådorna i köket. Nu blir det att köpa barnlås till dom!

Han kör och plockar med sig Qiwis korg och kör runder med den!

Ne, nu luktar det från min son som förövrigt är lycklig ändå. Men ska ta detta och sen ner i tvätten! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0