godmorgon lördag!

Jaha, Eddie åkte ur idol.. Det var hans tur! Sålänge inte Tove åker ut är jag nöjd.

Liam vaknade vid 5 i morse och tyckte att det var dags att vakna. Men det tyckte ju ikke vi. Han var superledsen när han hade vaknat och det brukar han aldrig vara. Men efter lite matning och lite blöjbyte så somnade han äntligen om och lycklig blev jag då han sov till kl 9 :) Danny ligger fortfarande och kukilurar, så ska snart kalla på honom.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Jag ska iallafall iväg till familia och handla hundmat. Vet inte om vi ska till ikea också och köpa lite förvaring till Liams rum. Och så ska vi väl kolla runt lite på bilar om där är något intressant. Vi brukar ha pappa med oss när vi ska kolla sånt, så därför ska vi se om vi hittar något idag, för idag hade han inget planerat. Jag hittade en honda civic när jag kollade igår som verkade ganska så bra ut och en volvo 343. tycker dom är stencool. bilen ska bara så ful som möjligt, haha! Ne, nu ska jag kalla på Danny och sen dricka mitt kaffe. Trevlig dag på er. Kommer uppdatering om det händer något kul.




denna ska vi ha till lillemans rum, fast i andra färger :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Tack för dina svar :)



Fin blogg du fått! :)

2009-11-14 @ 13:07:17
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0