Helgen

Söndag igen då och jag har haft en underbar helg. Jag var ju på Lars Winnerbäck konserten i malmö i fredags och om man ska sammanfatta den med ett ord, magisk! Vi hade superkul och Winnerbäck var bättre än någonsin. På vägen till malmö hade vi lite problem med att hitta. Vi körde jättejättemycket fel och det tog ju sin lilla tid att hitta, men vi kom fram i tid. Jag brukar ofta sitta på nålar när jag åker med någon annan, speciellt när det är inne i stan. Och jag satt på nålar, förlåt nina om jag var pesten att ha med i bilen! På vägen hem gick det då bättre även om vi körde lika mycket vilse då. Vet inte hur många gånger vi körde av fel avfarter. Och sen kom ju nina på "oj vi har glömt att tanka". Men vi kom till ekeby iallafall och där mötte andreas upp oss och körde oss som skulle till nyvång.

Igår så kom dannys mamma! Och spendera hela förmiddagen och lite av eftermiddagen hos oss. Vi satt och snackade i soffan och hade jättemysigt. Sen begav vi oss på kalas till linda och emil vid 3 tiden! Så har vår helg sett ut i stort sett, en riktigt trevlig och mysig helg. Snart ny vecka och nya tag. Imorgon ska Liam till BVC, på tisdag morgon ska jag jobba sen får vi se vad resten av veckan kommer med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0