kaffedrickande, bvc och upplockning!

Godkväll! Vi sitter och myser lite i soffan och kollar på sveriges fulaste hem som förvisso snart är slut. Helena kom i morse och vi drack kaffe och snackade som vi inte gjort sen i onsdags(!!), haha känns som vi varit ifrån varandra i en hel eviget. Hon kommer antagligen imorgon också, men ska iväg för lite jobb senare. Då tror jag att jag tar min en liten runda ut till mamma faktiskt. Vi har även varit med Liam på BVC för vaccination mot svininfluensan. Han var jättejätteduktig och sa knappt ett ord. Han är helt underbar min lille prins. Sen skulle man ju vänta i 15 minuter efter man tagit sprutan (som vi också fick göra när vi tagit den), så vi passade på att leka lite i lekrummet med dom andra barnen.

Skulle laddat upp fler bilder men vår dator är så fruktansvärt seg så det får bli imorgon. Fick en fråga från Sussane

Hej. Surfade Runt lite och hittade hit. Vilken underbar son du verkar ha.
Har även en annan fråga. Vilket program använder du till bilderna? Så snyggt arrangerade är dom.
Vore tacksam för svar.
Mvh Susanne

Tack så mycket! :) Jag använder mig av www.picnik.com där det är väldigt enkelt att fixa till sina bilder. Där finns dock saker som kostar, men du kan hitta väldigt många funktioner och val som inte kostar! Jag rekommenderar denna sida eftersom att jag tycker att den är lätt och enkel att förstå!

Nu ska jag rasta min hund och sen krypa ner och mysa i sängen. Får se om jag orkar hålla mig vaken till paradise hotel börjar annars blir det inspelat och jag kollar på det imorgon. Vi hörs imorgon, ha en superkväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Sussane

Hej igen. Tack så mycket för ditt svar. Nu ska jag gå in och kolla på den sidan. Tack så mycket.

Mvh Sussane

2009-12-01 @ 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0