Lite bloggande

Hallå :)

Blev ingen uppdatering igår. Helena & Sandra kom på förmiddagen och drack lite kaffe och sen var det ju dags för mig att bege mig till jobb. Och det gick hur bra som helst. Var ju lite nervös med hur det skulle gå eftersom att jag inte kunde avdelningen alls, men jobbade med en som heter Erika och hon är kanon att jobba med. Så bättre kunde det inte bli, det var till och med nästan lite roligt :)
Har jagat fatt i Ann-Marie på jobb som har hand om turer med mera och fått mig några turer till.

I morse kom Helena och vi hann slänga i oss en snabb kopp kaffe innan vi begav oss till familia för att handla hundmat till min lilla prinsessa. Såklart var den slut där, så vi körde till väla istället där den tack och lov fanns. Köpte en stor leksak till henne i latex som hon inte kan bita sönder. Den har hon hållt på med i över en timme nu så man kan nog gissa på att hon gillar den ganska så skarpt!
När Danny slutar ska vi in till stan och hämta bilen som jag nämnde, Seat Ibizan :) Äntligen går lite vår väg. Fram tills dess ska jag inte göra alldeles för många knop. Lilleman ligger och sover. När han vaknar blir det middag för hans del :) Nu  ska jag kolla vidare lite. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria

Härlig blogg !



Kolla in den snygga väskan och de coola skorna i mitt senaste inlägg och tyck till ! :)

plussized.blogg.se

2009-11-16 @ 13:47:47
URL: http://plussized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0