min duktiga lille prins

När Liam var mindre somnade han oftast i vår famn och har gjort det lite fram till nu. Nu tycker jag han har blivit för "stor" att sitta och natta. Så vi har somnat honom inne på vår säng och så har han sovit där när han har sovit middag. Men nu tyckte jag att det var på tiden att han lär sig att somna själv. Så när Helena var här i onsdags så provade jag. Visst det tog en halvtimme innan han somnade men han var inte arg, ledsen eller något sånt. I början la han och snackade och hade sig och sen somnade han. Igår när Nina var här så gick  jag in och la honom, gav han extra nappen (han brukar ligga och hålla i en napp när han somnar) och sen tog det 10 minuter och sen somnade han. Det var likadant igår eftermiddag, det tog inte mer än 10 minuter sen somnade han. Man blir så stolt.
Han har även kommit på hur man gnisslar tänder nu när de två framtänderna där uppe är på väg ut. Det låter för jävligt. Men tänderna är ju på gång så det kliar garanterat!

Äntligen fredag och det blir mys i soffan framför idol. Imorgon är det jobb för min del, en kvällstur.
VI hörs senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0