Mindre pepp..

Godmorgon. Känner mig mindre pepp på att hålla söndag idag eftersom att jag börjar jobba kl 13.30.. till 20.30. Jag ska vara på avdelningen där jag absolut inte kan något alls.. Visst man ska lära sig och det är säkert mycket roligare när man kommit in i det. Men just innan man kommer in i det, lär känna vårdtagrna, personalen, kan rutinerna mm är det inte alls roligt. Bara till att bita i det sura äpplet ellerhur! Man börjar ju trotts allt alltid på ruta ett!

Nu innan jag börjar ska jag bara njuta och inte göra ett dugg! Jag hoppas på att vi kan köra iväg och hämta bilen vi kollade på igår. Antingen hämtar vi den idag eller imorgon. Förhoppningsvis. En Seat Ibiza, som dock hade lite små skönhetsfel här och var, men bilen var 14 år gamal så man kan inte begära för mycket. En bra, liten pendlarbil.
Nu ska jag dricka mitt kaffe :) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0