pepp inför kvällens


Ikväll åker jag, nina, linda & mikaela för att kolla på konserten som lars winnerbäck håller i malmö. Jag är såå pepp! Hans nya skiva, "tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen", är kanon och det kan inte mer än bli en toppenkväll!

Annars så sitter jag och väntar på att våra bästa år ska börja. Har precis varit ute en runda med hunden och Liam har nyss somnat. Han somnade tio igårkväll vilket är ganska så ovanligt för att vara han. Sen vaknade han sju imorse och tyckte att vi inte skulle sova mer. Han sov ganska så dåligt inatt, vaknade flera gånger så jag trodde faktiskt att han skulle sova lite längre än till sju, men ack!

Jag och Liam var hos mamma och pappa igårkväll. Danny åkte till kristianstad när han kom hem från jobb igår eftersom att han var ledig idag. Han sa han skulle vara hemma ganska så tidigt idag så vi får se när han dyker upp. Måste ta ett ryck här idag också, dammsuga och lite så så att man har det fixat inför helgen. Imorgon ska vi på kalas till Linda som fyller 22 och emil som också har fyllt. Ser om jag tittar in här senare igen av någon anledning :) Annars får ni har en superduper bra fredag mina vänner! Kram

Kommentarer
Postat av: My

så fin blogg du har :)

2009-11-20 @ 10:16:51
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0