skönt att vara tillbaka på blogg.se

Jag tröttnade lite på metrobloggen, det var ofta klabb med att lägga upp bilder och svårt med design. Finns många fler som kan blogg.se bättre så det känns skönt att blogga här igen!

Nu ligger lilleman och sover och jag sitter och kollar på våra bästa år. Bloggade inte igår för jag var inte alls kry. Känner mig lite bättre idag, men det är inget att hurra med. Skulle gärna bara ligga hela dagen och inte göra ett dugg. Så nu när jag bloggat ska jag lägga mig på soffan och mysa till lilleman vaknar. Skönt är det också när det snart är helg och vi har inga planer, skönt!!


Liams mormor har fixat med lite bilder på honom.
Tyckte det blev jättebra, tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0