tröttis

Min lille skatt var riktigt tröttis idag. Han har sovit i lite mer än två timmar nu. Han vaknade vid sextiden i morse och Danny gick upp med honom. Vid sjutiden drog han igång att skrika som bara den. Och jag kan verkligen inte sova när jag hör han skrika även om jag vet att Danny har honom. Han höll igång att skrika lite mer än timme och Danny provade allt men ingenting hjälpte. Jag plockade in honom till mig i sängen och efter en liten stund tystnade han och somnade. Sen har han varit lite allmänt smågnällig. Kanske är tänder eller något annat trist på gång. När han vaknar är det dags för (en försenad) middag.

Ikväll blir det mys, som vanligt och jag gillar det! Lite såhär ser det ut med ljus. Har dock kommit till lite mer ljus
eftersom att jag älskar det. Och doftljus ska det vara, dom gröna med äppledoft, jag gillar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0