back to "normal"

Godkväll!
Nu är vi hemma från en kväll/dag i kristianstad. Igår när jag hade slutat jobba bestämde vi oss för att åka till Dannys mammma och umgås. Så igår satt vi och lyssnade på all sorts musik och sen kom en film igång. Inte för att jag orkade vara uppe så länge och vara sällskaplig. Tror klockan redan var 22.30 när jag begav mig till sängen. Idag har Danny, Ida, Tobbe & Magnus fällt massa träd/buskar (väldigt stora iallafall) i deras trädgård. Jag, svärmor och Liam har hållt oss inne och varit väldigt underhållda av Liam som har spelat "Allan" hela dagen.

Nu är det slut på mitt arbetande i veckorna, iallafall ett tag framöver nu för Danny börjar jobba imorgon igen. Nu är det slut på hans semester tyvärr.
Idag är det exakt en månad kvar tills Liam ska skolas in på dagis och jag känner att ångesten börja komma smått krypandes!
Nu ska jag kolla på Top Model, så puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0