bilbyte, ändrad livsstil med mera!

Hej bloggläsare!
Som vanligt suger min uppdatering, men jag hoppas på att få tillbaka blogglusten ordentligt snart. Jag följer mina bloggar som jag bevakar flitigt iallafall. Nu kanske jag kommer att ha lite mer att blogga om också. Har börjat på LCHF, isället för GI. Det är nästan samma sak, fast några skillnader finns där ju såklart. Enligt LCHF ska man inte väga sig utan mäta istället. Har tagit mina mått sen jag började förra torsdagen, men vill inte riktigt publicera dom än. Men när jag ser resultat kommer jag att  publicera och visa mina framgångar (som jag förhoppningsvis kommer att ha).
Sen sist jag bloggade har det inte hänt jättemycket. Kanske därför jag inte bloggat? Känns som jag skriver en massa ointressanta saker som verkligen ingen ser som intressant. Men några läsare har jag ändå, kul :) Vi har dock bytat bil, och det älskar jag. Vi hade en Saab 9-5 2.0 turbo kombi innan och tyckte att den var lite för stor. Nu har vi bytat till en BMW 318i touring. Jag älskar den! :)

Här är vår pärla!

Nu ska jag fylla på ett bad till lilleman och D!
Trevlig lördag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Kul med nagon mer som börjat med LCHF =) Önskar dig lycka till. Själv har jag hallt pa sen 1 mars.



Ha en bra söndag!

2010-04-18 @ 12:00:43
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Thette

vad då byta ner sej hehe ni kunde juh köp en minde saab istället för bmw :P

Hoppas det går bra med måtten =)

2010-04-18 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0