BOMBnedslag!

Precis vad det såg ut som på Liams rum. Han hade dragit ut precis allt han nådde ur sin garderob. Då hade han även passat på att dra ut massor ur skötbordet. I princip alla handdukar mm. Blöjorna ska vi inte snacka om hur många gånger vi får lägga in dom igen! Han är makalös. Nu har jag iallafall städat undan på hans rum. Passade på när jag ändå hade de flesta kläderna ute att sortera ut försmå kläder och tillägga lite som hans växt i! Nu är den lille busen igång igen och busar på sitt rum så där är definitivt inte städat mer.
Har även fått undanplockat, diskat och tvätten är alldeles strax klar. Funderar på om jag har något mer som jag kan tvätta när jag ändå är igång. Eftersom att vi bara är 5 hushåll i byggnaden så har vi tvättetid hela dagen, supersmidigt :) Då hinner man köra iväg och handla eller annat om man behöver.
D fick åka in till akuten igen. Vill inte gå in på det för mycket, men dom skickade iallafall hem honom igen. Han ska på återbesök om en månad och innan dess ska han tillbaka på några besök till. Hoppas det inte är allt för farligt.
När han körde in till HBG så kraschade bilen. Pratade med han nyss och han var klar. Han skulle höra av sig när han hade kommit till bilen. Bromsen hade gått ändå ner i botten, samt att den tog inte när han försökte att bromsa, så han fick använda handbromsen. Vilken supertur vi har med dessa bilar! Nu får vi se hur det blir om jag får köra in och hämta honom eller hur det löser sig.. . Förövrigt kommer Helena en runda sen så vi kan snacka ihop oss lite om morgondagen, nivet ekebo!! Och så kommer även faster (liams) ida på besök och stannar tills imorgon!
Förresten, det var inte den nya bilen som gått sönder, utan min bil. Den lille vi har och pendlar till jobb med! Nu får jag kolla till vad min buse sysslar med, puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gör du när du blir bortbjuden, jag menar med maten. Vet alla att du äter LCHF? Säger du att du inte kan äta allt eller du bara tar det som det kommer när du blir bortbjuden?

2010-04-26 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0