dags för torsdagsmys

Hallå!
Nu har jag arbetat färdigt för idag, eller jag slutade redan 12.30 men ändå. Och nu är det dags för "storhelg" som det så fint kallas på jobb. Men jag ska inte vara ledig för det. Har kvällen imorgon och morgonen på söndag. På lördag ska vi fira Liam igen :) Så vi får ha vår mysdag idag. Istället för fredagsmys blir det torsdagsmys. Men tekniskt sett är det ju faktiskt rätt eftersom att helgen börjar idag.

Sitter och väntar på mina älsklingar som är påväg hem. Dom körde till kristianstad igår och har spenderat natten där. Eftersom att jag jobbade kväll igår och morgonen idag så körde jag hem till mamma och pappa och sov där. Jag har betydligt närmare till jobb därifrån.

Det är lite deprimerande att kolla ut genom fönstret. Innan har det varit riktigt fint väder, men nu ser det mest grått och trist ut. Kommer antagligen att börja regna snart.
Nu ska jag kolla runder lite på facebook innan mina prinsar kommer hem, för då ska jag pussa en massa på dom! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0