Hemma igen!

Nu är vi nyss hemkommna. Har varit ute hos min mor & far en runda. Och även varit och kollat på ett par kompisars nya lägenhet. Jättefin. Jag måste komma hemifrån, annars klättrar jag på väggarna. Dagarna är hemskt långa när lilleman vaknar klockan 7 och D inte kommer hem förräns 4. Då sitter man här "själv" och det är inte det lättaste att komma på något att göra. Men idag kom jag iväg iallafall, även om det bara var för ett par timmar, så är det alltid något. Vi kom hem och lilleman fick lite i magen och sen körde vi igen. Körde till affären och handlade för morgondagens middag, som jag hittade ett recept på en blogg, thai kyckling! Ser fram emot att laga det, låter riktigt gott.
Sitter och väntar på D som har varit iväg och lagat vår lille bil. Tror han är påväg hem nu, med en hel bil :) Så när han kommer hem blir det en massa mys, tror nog vi sätter igång nått avsnitt av true blood när lilleman somnat!
Lilleman busar runder utan blöja och han har nog hunnit kissa på golvet 3 ggr under en halvtimmes tid. Han håller mig sysselsatt iallafall! Trevlig kväll på er

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Gör det, för det var riktigt smaskigt!

2010-04-27 @ 19:00:59
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0