LCHF-recept!

Precis haft besök av min underbara Helena! :)
Sitter och tar det lugnt och chillar, för sen bär det av till jobb som ringde innan och var i behov av hjälp. Så där spenderas min kväll.
Liam har tagit sina första steg idag!! :D Bara ett par steg utan att hålla i något, men ändå. Så förhoppningsvis kommer det snart. Han har även kommit underfund med hur man använder gåvagnen själv. Han har gått med den innan, men då har jag inte vågat släppa för han har lutat sig frammåt när han gått och det har sett ut som han skulle slopa i baken. Men nu fixar han det äntligen. Han är så duktig min lilla prins.

Fick en fråga om var jag hittar mina LCHF recept. Jag har två böcker som jag lånat som heter Smörstekt Läckra recept för lågkolhydratkosten LCHF av Gun-Marie Nachtnebel & Ät fet mat - bli frisk och smal av Lars-Erik Lits feldt.
Jättebra böcker, lättförståeliga och bra recept!

Ha en kanon dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Skulle ocksa vilja köpa mig ett par LCHF kokböcker, men nangang sa. Man kan ju kika pa nätet ocksa =)



Svar: Tack! Javisst blir man peppad när man hör hur det gar för andra ;-) Idag var det veckovägning, ännu 0,9 kg borta =) Snart är jag pa -10 sen jag började. Härligt!

Hoppas du far ett bra resultat da när du mäter eller väger nästa gang!

2010-04-19 @ 20:12:53
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0