magsjuka?

Nu börjar jag piggna till någerlunda. Det började efter att jag syndade igår, vi åt på MCdonalds igår och jag ångrar det något fruktansvärt. För mellan 20.00-02.00 besökte jag konstant toaletten. Att kräka pommes och hamburagre är ingen höjdare. Nu kommer jag nog aldrig mer att våga synda, haha! Dock har jag faktiskt gjort det idag, men i syfte med att få bort mitt illamående. D körde iväg och köpte coca cola till mig som jag drack utan kolsyra. Och mitt illamående försvann faktiskt för en stund. Drack ett halvt glas för en stund sen och nu känns det relativt bra. Är hundra på att det måste vara för MCmaten igår. För hade det varit magsjuka eller något sånt hade jag ju inte fått behålla maten. Jag hoppas iallafall på att jag vaknar och mår bra imorgon, inget illamående ingenting! Hörs imorgon, nu slänger jag mig på soffan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0