nu är det bara en dag kvar!

Godmorgon! Nu har jag och Liam tagit oss igenom morgonen. Han vaknade vid 07.20, så det var inte så farligt. Nu har vi fått gjort allt vi ska, även sätta igång tvätten.
Känner mig bättre idag, men kommer lite illamående emellanåt. Oh, har varken tid eller lust med att vara sjuk! Men som sagt orken är tillbaka idag och jag känner mig mycket bättre.
Imorgon så gäller det. Ska till ekebo med mina underbara vänner och svänga på våra lurviga till Arvingarna ;) JAG ÄLSKAR DET! Innan det ska vi på kalas till min kusin och sen blir det även förfest där för hon ska också med. Det var allt från mig sålänge. Tänkte jag skulle passa på att plocka undan lite och så nu när jag känner för det. Här är verkligen massor att göra, ska försöka ta tag i allt förutom att dammsuga, vilket får göras när min man kommer hem.

min älskling gungar på hembygdsparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0