nu har jag snurrat in mig på något

Sitter här nybadad/duschad. Badade med lilleman sen blev det dusch. Han springer runder kring bordet här och spelar "allan" :) Min underbara lille prins!
Dannys första arbetsdag idag och den har inte alls kännt så lång som dagarna brukar kännas när han är iväg och jobbar. Men det kommer väl i slutet av veckan, då kommer rastlösheten av att vara hemma. Helena och hennes syster har varit här idag. Dom hade med sig sina vovvar så vi tog oss en promenad på grusvägen här så dom kunde rasta av sig ordentligt. Ja Tindra, Saras hund rastade sig ordentligt. Rullade sig i koskit, trampade i vattenpölar mm! Det blev ett bad för henne när vi kom hem. Jag tycker ju dock det är jättecharmigt, haha!
Nu har jag snurrat in mig på GI-metoden, för jag har hört att den funkar. Jag ska testa på det och hoppas för allt i världen att jag fixar det. Men det ska väl ändå inte vara så svårt? Har ni några tips till mig gällande GI-metoden?

Nu ska jag mysa med min älskade lilla familj :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Åh, tack så jättemycket! Roligt att höra :)

2010-04-06 @ 19:50:26
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Lii

Ska du gå ner i vikt? Jag tror GI-metoden funkar om man är glad för mat.. Speciellt fet mat ;)..

2010-04-07 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0