Om en vecka..

Godmorgon! Liam busar runder på sitt rum. Får se hur länge han underhåller sig själv där inne. Ibland kan han sitta där hur länge som helst och leka och andra gånger passar det inte alls prinsen att leka där. Då ska man helst leka med sakerna i soffan om vi sitter där.
Jag har varit mycket flitig nu i morse. Har ringt bilglasexperten och fått tid där i eftermiddag. Igår när jag körde hem från mamma och pappa så sköt en lastbil ett riktigt hårt skott som naturligtvis träffade vår ruta.. Så det är lika bra att ta tag i det på direkten. Sen har jag ringt till jobb och hört mig för om där finns några turer i helgen, men än så länge fanns där inte och fått nummret till lönekontoret. Har även ringt ner till Liams dagis, för nu är det dags om en vecka, vi bestämde vilken tid vi skulle komma och så. Ouh, det känns hemskt att han ska börja på dagis. Han är ju inte så gammal.. Men jag tror han kommer att tycka det är superkul att träffa alla barnen. Så det kommer nog gå bra..
Nu tänkte jag att jag skulle ta tag i disken som är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0