Polisman, sovmorgon mm!

Goddagens!
Kvällen igår gick bra på jobb och det bara flöt på! När vi stod och rullade tummarna kom en polisman och frågade om han fick låna toaletten, inte illa haha! Man ska väl ha nått att gotta sig med när man är på jobb, för han var ju ganska så snygg.
Jag och lilleman har precis kommit hem, vi har varit iväg och handlat på maxi. Man ska passa på att åka dit tidigt på förmiddagen för då kan man strosa runt där i luugn och ro! Nu får vi se vad dagen bjuder på.
Sen så fick jag sovmorgon idag, Liam vaknade inte förrän 08.40!! Trodde inte mina ögon när jag kollade hur mycket klockan var. Det var längesen han sov så länge. Men man ska ju inte klaga! Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0