slut på det bästa..

.. vilket är helgen. Har haft en supermysig helg, tack alla inblandade!
Jag har inte mätt mig ännu och tänker hålla på det ännu ett tag till. Brukar ställa mig på vågen bara för att se om det kanske kanske har hänt något men har inte gjort den än iheller. Men jag kommer med det sen. Tänkte tipsa om en frukost som jag äter varje morgon. Jag älskar den, och kommer förmodligen alltid att fortsätta att äta den. Till och med D tycker om den och äter den på kvällarna istället för godis.

-Frukter/Bär, vad som än faller en i smaken
-Turkisk Youghurt
-Grädde
Blanda allt och kör det med stavmixerna. Blanda allt efter önskad konsistens! Supergott och riktigt mättande :)

Idag har lilleman nästan varit nära ögat och gått själv. Så förhoppningsvis kommer det snart. Han är jätteduktig på att stå själv och kan göra det hur länge som helst i princip. Men han går inte själv, då fegar han ur och sätter sig ner igen. Men han är så duktig min lille prins. Jag hoppas dock bara att han börjar gå innan han börjar på dagis (som är om 17 dagar, räknade innan), så vi missar allt ihop, hans första steg. Då skulle jag blivit lite förkrossad.
Han har för övrigt somnat och kvällen har inte så mycket mer att bjuda på. Jag hade sovmorgon i morse, men vaknar som vanligt tidigt ändå, 08.30. Och så sitter jag och sörplar mitt kaffe ännu så jag vet inte riktigt när jag kommer att somna ikväll. Snart är det iallafall dags för en liten promenad med min älskade Qiwi! Bjuder på en bild på min älskade prins. Gokväll me er!


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Ja sa känner jag med, man kan alltid hitta sadant som ger en mer motivation när man läser andras bloggar.

Jag tycker LCHF funkar hur bra som helst. Kände en stor skillnad direkt. Jag har nu gatt ner 5-6 kg sen jag började, har blivit av med sockerberoendet (sa gott som i alla fall), magen mar bra och gör endast uppror om jag fuskar ;-), ja jag mar helt enkelt mycket bättre än innan. Just nu har jag iofs varit i en liten svacka, men det börjar kännas bättre igen. Och jag har statt still eller gatt ner nagot varje vecka, aldrig upp.

kram

2010-04-18 @ 20:08:05
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0