Underbara dag

Nu sitter vi äntligen och myser i soffan. Eller ja äntligen kanske man inte kan säga, för dagen har varit helt underbart. Och vädret blev också helt underbart. Jag och Helena tog en chansning innan att gå ut på en promenad och då var vädret inte alls något att hurra för. Men poff sa det och det slog om. Vi promenerade längs stranden och sökte oss därefter mot skogsstigarna i stan för att hundarna skulle kunna rasta sig ordentligt. Eller ja, kanske inte bara för hundarnas skull, för vår egen också! Promenaden slutade på 2 timmar. Men vi var ganska överens om att vi egentligen inte hade velat gå in.
Har även hunnit med att åka och vaccinera min lille vovve och ett besök hos min mor och far.
Nu blir det iallafall soffläge, en flasa vatten, massa mys & Sveriges fulaste hem. Hoppas att er dag har varit lika bra som min. Trevlig kväll på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0