21 februari

Grattis till min bror som fyller 20 idag!
Skulle ju varit hos Helena igår, men det blev ändrade planer på det. Jag kände inte alls för att dricka något och var riktigt sliten och trött. Vi pratade om att jag skulle köra in till stan en runda ändå och umgås med dom, men vädet var inte alls någon höjdare att köra i så jag höll mig hemma. Jag och Danny slängde oss i soffan och kollade först på A Perceft Getaway och The Ugly Truyh, båda filmerna var riktigt bra! Jag hade sovmorgon i morse, men när vaknar jag, jo kl 9. Vilken sovmorgon! Fast det är ju ganska så skönt att komma upp så inte hela dagen rymmer från en.
Nu ska Danny köra och köpa lite frukost till oss sen får vi se vad dagen har att bjuda på :)
Och till Ninas bebis, nu får du faktiskt titta ut! Du är en dag på övertid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0