ändrade planer

Ja det kan man kalla det att det blev. Som sagt skulle jag ju jobba idag, men det verkade som att det bara var jag som visste att jag skulle jobba! Helena kom hit som planerat för att passa lilleman vid ett tiden. När klockan slog 13,15 gav jag mig ut för att skrapa rutor och värma upp bilen lite. När jag satte mig i bilen för att bege mig mot jobb så kommer jag inte ut, jag sitter fast. Ringer till jobb för att meddela att jag kanske kunde bli lite sen eftersom att jag satt fast och dom frågade undrande om jag skulle jobba idag.. Och då visar det sig att jag inte skulle jobba, så det var bara till att stressa ner igen, gå in och ta en kopp kaffe och umgås med Helena :) Ja, lite ändrade planer kan man säga. Lite tråkigt att inte jobba när man ställt in sig på det, men kanske bäst i detta vädret när man har så långt att köra. Nu hade jag tänkt mig att ta en runda Wii Fit och fått motionerat lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0