ändrade rutiner

Godmorgon!
Vi har varit vakna en stund nu. Jag har en liten man som har ändrat sina vanor lite. Ja, det har blivit lite fel de senaste dagarna. I söndags somnade han inte förräns halv tio och det brukar han inte göra, det är alldeles för sent för hans del. Då sov vi till kl 8.20 dagen efter och likaså dagen efter. Men nu två dagar i rad har han vaknat runt sju. Eller för att vara exakt idag, 06.50! Innan har han alltid vaknat och velat ha en flaska, men nu har han sovit hela natten två dagar i rad. Kanske därför han vaknar så tidigt? Jag klagar inte på att det ä jobbigt att gå upp. Visst är man lite sleden innan man får i sig sitt kaffe. Men det tråkiga är att fördriva tiden hela dagen. Får fortsätta sen, lilleman står och hoppar som en tosing här efter min uppmrksamhet, haha!

Så, nu knallar lilleman runder här utan blöja och har gjort ett tag, snart får jag väl vara beredd på en olycka. Igår fick vi mycket gjort när Danny kom hem. Han fick värsta städrycket, han fixade och donade här. Danny hittade mina betyg, som jag har letat överallt efter. Så nu har jag äntligen skickat in och sökt till omvårdnad för att utbilda mig till undersköterska. Jag skickade in papper till försäkringskassan och fick även iväg bajsprover som vi ska skicka in från Liam till teddystudien varje månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0