är det dags igen?

Har inte varit speciellt aktiv på bloggen på ett tag nu, men har haft lite saker för mig. Jag har jobbat hela helgen och långa turer har det varit. Dock "vanliga" pass för en heltidare, men vi timmisar brukar oftast inte få så långa pass, eller jag har inte fått det iallafall! Dannys kusin och hennes son kom i lördags och var här till i söndags. Så det var helgen det. Kom hem för en stund sen, jag och liam har varit inne i stan hos Helena. Vi har tagit en runda på väla & ikea. De enda som jag inhandlade var tre par halkesockar till lilleman. Vill inte att han använder utan halkskydd nu när han har böjat resa sig mot saker, så lätt att han trillar och slår sig då.
FY, vilket skitväder det är. Inte kul att köra.. Hade hänt en olycka på motovägen också, och då tycker jag det blir ännu läskigare att köra när man ser vad som faktiskt kan hända.
Håller på att bli förkyld, piss! Och så ska jag jobba imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0