bilder

"Sa du något?"

"Jag ä alltid väldigt generös och delar med mig när jag äter"

"mamma säger att jag är en busunge"

Bilderna är tagna idag och han vet verkligen hur man ska vara generös och bjuda, sen vet han även hur man får mamma och pappa att hålla sig sysselsatta. Antingen kryper man till hundens mat och vattenskål, har mamma och pappa varit så smarta att dom ställt upp det på vasken så jag inte kommer åt det så provar vi alternativ nummer två; krypa in på "kontorsrummet" och dra i bokhyllor och min vagn som står där inne. Funkar inte alternativ nummer två, så kryper jag vidare till nummer tre, nämligen sovrummet där mammas och pappas walk-in-closet finns. Och där finns ju en hel vägg med speglar som är superroliga att ställa sig mot och banka massor på och så kan man pela av svarta knoppar som finns för att hålla ihopa speglarna. Jag är ganska så duktig på att hålla dom sysselsatta!

Ja, Liam han är duktig han och han vet precis vad han ska göra. Han är underbar min lille prins. Nu somnade han för ca en timme sen. Han var supertrött efter att ha tagit ett långbad med Danny. Han somnade fort på min mage och jag älskar när han ligger på min mage och sover, jättemysigt. Jag har snart också planer på att gå in och lägga mig, känner mig helt slut. Danny var snäll och lagade middagen idag, men ännu snällare och lämnade disken till mig! Men den tar jag imorgon, för än så länge har jag en helt oplanerad dag imorgon. Sov gott med er, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0