gottgott.

Godkväll! Som sagt innan har största delen av dagen spenderats hos min älskade Helena! Vi skulle ut och promenera med hundarna hade vi tänkt, men jag var helt bombsäker på att vagnen skulle vara i bilen och funderade inte mer på det iheller när jag hade kollat i rummet där vagnen brukar så. Men så kom vi iallafall ner till bilen och jag tappade faktiskt hakan när jag öppnade bagageluckan och vagnen inte fanns där. Då hade Danny tagit in vagen och satt den i samma rum som vi brukar ha den bara det att den stod lite längre in i rummet för att Liam hade varit i farten och lekt med den. Han tycker det är superroligt att sitta och rulla den fram och tillbaka. Men Helena har en lekplats utanför lägenheten så vi satte Liam i gungan (första gången han gunga) och släppte hundarna så dom fick springa av sig litegrann och det blev dom mer än nöjda mer. Ska visa er en bild imorgon från när Liam gungar idag, orkar inte lägga upp bilderna idag. Nu har vi alla ätit middag, badat/duschat och lilleman håller på att somna. När han hade somnat skulle Danny göra något gottgott, en liten överraskning.
Vi skulle varit och kollat på ett hus imorgon när Danny slutat, men mäklaren ringde i förmiddags och sa att dom skulle skriva kontrakt på huset ikväll, surt! Hade verkligen sett fram emot att kolla på huset imorgon och tyckte det var superfint från det jag sett på bilderna. Men det går väl fler lass..? Skulle vilja flytta innan sommaren kommer, till ett hus, med TRÄDGÅRD. en fin trädgård. Det får vi se hur det blir med det. Nu ska jag chilla och kolla vidare på 2 and a half men :) Trevlig kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0