har haft en mysdag

Hejhej! :)
Som jag sa igår skulle jag lägga in lite bilder på lilleman när han gungar. Och dom kommer när jag skrivit färdigt! Liam vaknade vid 8.00 i morse som vanligt och vi begav oss uppåt. Hur man kan vara så pigg på morgonen är för mig en gåta. Men visst är det underbart med glada barn på morgonen. Kanske ska passa på att njuta för det kanske ändras när han sen ska börja på dagis och jag får väcka honom istället. Annars har Helena varit här idag och vi har varit ute på en långpromenad med hundarna. Fast att jag är måttligt trött på snön nu, så var det riktigt härligt att promenera och se hur kul hundarna tycker att det är. Helena körde för en stund sedan, hon skulle iväg och jobba.
Ja, ska nog passa på att läsa lite medans min prins sover. Hörs sen, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0