härliga promenad!

Som jag sa innan skulle jag promenera med Linda, min kusin. Det var riktigt härligt. Vi fick tillbaka det fina vädret större delen under vår lilla walk. Vi var ute i en timme och Liam tyckte det var skönt och hunden skötte sig utmärkt. Annars är hon alltid jätteivrig och drar en massa i kopplet. Har försökt få Liam att sova en stund så han inte blir övergnällig vid 5-6 tiden, men ikke. Han somnade ju i bilen i 20 minuter och tycker tydligen att det räcker. Nu kryper han runder med en av mina strumpor och verkar till att tycka att den är spännande. Han har även kommit på hur man ska använda lära-gå-vagnen, när vi håller i den. Det är iallafall ett framsteg att han går med den istället för att streta på alla håll och kanter när man försökte att ställa honom vid den.
Kvällen skulle jag tro att den blir lugn och skön. Ska göra lite middag sen, potatisgratäng med kycklingfilé! Sen blir det nog en film skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: ninis

vi har potatisgratäng med fläskytterfile ;D

2010-02-26 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0