ja det var ju helg ju..

Har precis varit och hämtat Danny i stan. Han spelade ju ölpingis igår med några vänner i ekeby. Det verkade som att det varit hårt, ja vilken natt! Jag var i ekeby en stund igårkväll jag också. Liam var på topp. Dom var sju killar som skulle spela och det tyckte lilleman var toppen. Runt halv nio drog vi oss hemmåt, då tyckte jag det var nog för lilleman. Kändes enklast att åka hem innan han blev övertrött, så han kunde få sin flaska här hemma och så. Jag spenderade min kväll i sängen med min bok! Ganska så bra fredagskväll för min del tycker jag!
Nu har jag hunnit med att diska och plocka undan lite av Liams leksaker som annars finns runt i hela lägenheten. Varför hålla dom på ett och samma ställe liksom? Han hann att somna en liten runda när vi körde hem från stan så nu är han på topp igen. Om en timmes tid är han väl så trött att han sover sin middag.
Ikväll blir det antagligen lite partaj för min del. Helena ska ha lite folk så jag tror jag åker in och sällskapar dom lite. Men sen ska det ju bli ett j*vla väder, snö och blåst, stormvarning 2 så ja. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0