jag skulle skrivit..

Jag skulle ju uppdaterat om vår dag igår, men så blev det inte riktigt. Vi gjorde inte så mycket iallafall. Var iväg på city gross och inhandlade mat, så nu är det inte lika mycket eko i vårt kylskåp :) Jag hittade även en lära-gå-vagn till Liam (letade nog inte tillräckligt sist jag var där, hehe).  Nu ska han bara komma på hur den fungerar. När vi ställer honom vid den stretar han och vill bara sätta sig ner. Men det kommer nog :)
Så för tillfället ser det ungefär ut såhär när min prins leker med vagnen! Nu sitter han i soffan med Danny och busar lite. Han busar lite och skriker lite, han börjar bli lite trött så snart somnar han nog och sover sin middagsnap! Sen har vi lite planer på att möjligtvis åka in till Helena och dricka en kopp kaffe och umgås. Det var nog allt, skulle jag tro :) Kram på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0