liam tar inte sovmorgon

Fast att det är lördag så gör han inte mig en tjänst att hålla sovmorgon, vi hoppade upp redan vid 07,45 idag! Visst det är skönt att komma upp, när man väl gör det. Men när man ligger där i sängen under sitt varma täcke vill man knappast gå upp. Nu sitter lillprinsen på golvet och leker o busar. Vi ska alldeles strax äta lite frukost. Vad vi har för planer idag vet jag inte riktigt än mer än att jag ska väcka danny om 40 minuter och sen ska jag börja tvätta. Men jag har ju hela dagen på mig plus att där faktiskt inte är så mycket tvätt. Jag skulle vilja åka iväg och bada med lilleman, tror han hade tyckt det var skitskoj! Jag har ju inte gått på babysim med honom, vilket jag ångrar jättemycket!! Kommer nog en uppdatering senare om vår dag :) Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0