min tisdag

Min lille prins ligger och sover! Då passar jag på att kolla runder lite på datorn och uppdatera här :) Igår drog jag på mig en förkyldning som bara dök upp från ingenstans. Men ska jobba idag ändå, för så farligt är det inte. Helena kommer hit och passar lilleman tills Danny kommer hem från jobb. Det kan vara ganska så skönt att komma iväg och jobba under veckodagarna och samtidigt så sparar jag ju in på mina mammadagar. Och att jobba kväll är mycket bättre än förmiddagen! Dock är det såklart skönt med variation. Så ser min dag ut. För övrigt har vi inte gjort så mycket idag mer än att ta den lilla disken som fanns och allmänt småplockat! Tror inte det blir någon uppdatering när jag kommer hem, då kommer jag att slänga mig i sängen är jag ganska så säker på. Ha en trevlig tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0