rubrik!

Goddag!
Liam vaknade vid 07.40 idag, men det tog en stund innan vi kom upp ur sängen. Jag låg och drog med mig medans han levde jävel i sängen. När vi väl kom upp, hade gjort oss iordning, så lastade vi på oss ytterkläderna och begav oss ut på en mogonpromenad. Och det var riktigt mysigt faktiskt. Hunden uppskattade när hon kunde springa och det verkade som att även Liam uppskattade det. Han satt i vagnen och snackade för fullt och klappade händer! Funderar lite över vad vi ska hitta på idag. Kanske ska köra och hälsa på min farmor en runda, var ett tag sen jag var där och sen kanske köra en runda till min mor. Är så mysigt att komma ut där. Om jag tar med vagnen så kan vi bege oss på gusvägen så att hundarna får springa av sig riktigt (min mamma bor på en hästgård på landet), så får denna dagen nog se ut. Om famor och mamma är hemma vill säga :) Tror nog jag packar med Liams pulka så han får åka lite. Han tycker det är jätteroligt, och man får ju  passa på när det är såå fint väder ute! Hörs ikväll antagligen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0