torsdag

Goddag!
Nu har lilleman precis ätit lite middag och sover nu middag, ett helt utslagen liten prins somnade som en stock!
Han har kommit på att han kan ju faktiskt dricka själv, men det gör han bara ibland. När han får muggen så sitter han mest och tuggar på den och ler. Och för att han ska dricka får man hjälpa till att hålla under muggen. Men det kommer mer och mer att han dricker själv.
Idag har jag inte några planer alls, blir bara att vara hemma och småpyssla lite. Tänkte att jag skulle städa lite i skåpen kanske. Men det måste jag verkligen ha lust till att göra, så ska tänka på saken lite till, haha! Ringde mamma innan, tänkte köra ut där en runda, men hon skulle iväg och löshoppa sin häst och jag kände inte riktigt fö att följa med och stå i ett kallt ridhus, speciellt inte för lillemans skull. Kanske åker ut där en runda och tar alla hundarna på en långpromenad i skogen om vädret tillåter.
Snart helg och jag ska spendera den på jobb. Dom ringde innan och jag tackade glatt ja till en liten kortare tur på lördag och en låååång tur på söndag 8.00-20.00. Så jag vet vad jag ska göra iallafall! :)
Nu ringde Helena och hade precis slutat och ville komma och våldgästa oss. Våldgästa kan hon inte göra för jag släpper såå gärna in henne! Älskar hennes sällskap. Så nu innan lilleman vaknar och innan Helena kommer så ska jag få ordning på prinsens leksaker som ligger utspridda i HELA lägenheten. Ha en superdag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0