urtråkigt!

Liam somnade inte förräns kl 15.00, ovanligt sent för att vara honom! Nu kommer han väl att vara vaken jättelänge ikväll bara för det. Men Helena kommer och hämtar mig ikväll, så Liam och Danny får mysa själv idag. Danny sover också, som han har gjort hela dagen. Undra om han kommer att komma upp innan jag åker överhuvudtaget? :P
Iallafall så passade jag på att handla nu när båda sover. Lite till ikväll och så handlade jag en pizza som ja snart ska sätta i ugnen. Känns lite tråkigt att ställa sig och laga mat när Danny inte alls vill äta idag. Jag passade på att fråga i affären när jag handlade panodil om dom hade bakis-tabletterna som jag har sett dom har i vissa affärer, men det hade dom inte. Danny kunde kanske behövt en sån, haha! Nej, lite läsning nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0