envis liten pojke

Goddag!
Jag och Liam sitter och rullar tummarna. Det står ett berg av disk och väntar på mig, som jag snällt sa till Danny igår att jag kunde ta, som idag då. Men ångrar det lite. Tänkte jag skulle ta det när lilleman sover, men vill han sova? Nej! Det var likadant igår, han sov inte på hela dagen. Jo 5 minuter i bilen när vi körde hem från BVC, men det va allt. Nu är han supergnällig. Han somnade i mitt knä för en halvtimme sen, men så fort man lägger in honom i sängen vaknar han och ska inte sova. Detta möttes jag av när jag kom in i sovrummet och skulle kolla till honom.


Vi får se om han somnar när han har ätit middag. Dock är han supertrött, sitter och gnider sig i ögonen och är allmänt gnällig, men det är inte så att han är jobbigt gnällig. Igår var han jätteduktig hela dagen fast att han inte hade sovit, men hänåt kvällen var han jättetrött. Han satt i Dannys knä vid sjutiden och kunde knappt hålla ögonen öppna. Han satt och gungade med huvudet, ögonen spelade piett när han väl kunde hålla dom öppna! Han fick en flaska och sen så sa det poff och han sov och han var helt borta och sov jättehårt. Men det är klart, är man trött så är man!

Svart på vitt att han var supertrött när man till och med kan sitta upp och sova :)

Får väl ta tag i disken skulle jag tro! Sen fortsätta att rulla tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0