ingen badkruka

Nu är maten nere och gott var det, hunden är rastad och lilleman och Danny badar för tillfället. Lilleman älskar att bada! Ska iväg med honom till Ugglebadet i perstorp någon dag så han verkligen kan bada i massor. Vi har ju inte gått på babysim med honom (som jag verkligen ångar att vi inte gjort). Men man blir väl aldrig förstor för att bada?
Inget One Tree Hill idag, Danny kände inte för det. Vi ska kolla på Det Regna Köttbullar istället, vilket jag inte tycker speciellt lockande. Men jag ger den en chans! Vi hörs imorgon, ha en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Helle Ottosson

Hej Sara. Hoppas allt är bra med er i vinterkylan. Så stor lilleman har blivit. Har ni laddat ner Filmen Det regnar köttbullar?? Var hittade ni den i så fall, mina killar vill se den. Kram på er. Helle

2010-01-27 @ 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0