mannen är hemma och lilleman är överallt!

Nu har Danny kommit hem och tänkte uppdatera lite innan jag ska köra och handla. Danny sitter i telekö på försäkringskassan. Första gången han ringde hade han plats 295 i kön, inspirerande? Speciellt när dom är 55 handläggare som jobbar. Nu provade han igen och det verkar inte bli mycket bättre. Försäkringskassan verkar vara lite poppis på något tragiskt sätt!
Har varit iväg och vaccinerat lilleman idag, andra sprutan mot svininfluensan. Han var superduktig och sa inte ett knyst. Det har hänt lite sen jag uppdaterade sist. Liam har lärt sig att klappa, som han gör för fullt, alltid! Han har precis kommit på hur man vinkar, så nu sitter han ofta vid matbordet och vinkar så sött på lampan. Han reser sig mot saker. Han har rest sig mot sin lilla fåtölj som  han har ett tag, men nu säger det poff så står han mot soffbordet. Han är duktig min lille prins. Hela dagen lång pratar han för fullt, eller ja "pratar". Mest säger han "mamama" och "papapa". Värmer i hjärtat att höra.
Ikväll ska vi spendera kvällen i soffan skulle jag tro. Kolla på "design simon & thomas" eller one tree hill som vi kollar på flitigt!
Haha, Danny kom precis fram till försäkringskassan efter att suttit hur länge som helst i kön. Och när han väl kom fram så bröts det, irriterande, haha!


Lilleman står mot soffbordet

Kommentarer
Postat av: roxanna

Spännande! Har precis avslutat min språk-kurs, vetenskaplig kurs inom barns språkutveckling :) Himla intressant om det där, när dom pratar! :D

2010-01-27 @ 01:18:36
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0